czwartek, 6 grudnia 2012

Fotorelacja z aukcji cz I

Przed chwilą przerobiłam ponad 60 zdjęć.. będę je dodawała po ileś tam , żeby tylko nie przekroczyć limitu (podobno jakiś jest) .
 Podzielę je na "etapy" .
 Mam jeszcze więcej zdjęć , ale już nie mam siły ich przerabiać - zmniejszać..i tak nie mogę ich dodać na raz , więc bez sensu siedzieć w nieskończoność i klikać...

Będzie to w rodzaju wycieczki , bo robiłam zdjęcia jak szłam do szkoły , w szkole i jak wracałam :) Jednym słowem  DUŻOOO..  zdjęć..
Miłego oglądania !

Idziemy Aleją Lipową (jeszcze nie było widać zimy , ale było ją czuć) , na wiosnę..w lecie jest bardzo ładnie :) Drzewa dają cudowny cień , super to wygląda na zdjęciach . 


Nie obędzie się bez wątku modowego


Jesteśmy już coraz bliżej celu , tylko miniemy dworek.. 
Idziemy cały czas prosto

Kilka kroków dalej..za dworkiem. .. Po prawej stronie widzimy oto taki domek , bliższej jego historii nie znam , ale ciekawie wygląda


Jest !

W oddali szkoła . Pamiętam jak pierwszy raz przyjechałam z rodzicami obejrzeć szkołę.. przejechaliśmy , przegapiliśmy ją  , bo była zarośnięta :) hehe..  Dopiero jak się kogoś zapytaliśmy to się dowiedzieliśmy , że to tu.. kiedyś było więcej drzew i krzewów - tak to wspominam . Pewnie po jakiejś burzy musieli kilka ściąć .



Tu  znajduje się  sala gimnastyczna na której odbędzie się aukcja , byłam na miejscu po 11 - od 11 można było  oglądać wystawione rzeczy na aukcję

Sklep spożywczy , na długiej przerwie większość go odwiedzała - kupowało się bułę , ser żółty i ogórka kiszonego i robiło się kanapę ! hmm...mniam (fajnie , że można sobie przypomnieć smak..nawet gdy czuło się go bardzo dawno temu...)



Ściana przeszklona - tak jest wszędzie.. szyby..przez które pi.. znaczy się wieje




Przedsmak zabawek ! Jutro dalsza część...













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !