czwartek, 13 grudnia 2012

"No light , no light "

Od jakiś dwóch dni ten utwór tak za mną chodzi.. że ah oh ...
Bardzo mi się podoba wokalistka - Florence and The Machine ... ah.. pisałam już o tym w którymś poście..
Nic nie zaczęłam szyć.. 
 wykroiłam dopiero materiały na podszewkę do torby .
 Miałam uszyć podszewki na poduszkę , ale nie mam papieru na szablon - jutro go poszukam w wielkiej teczce...
lepiej , żebym go teraz nie szukała , bo mam coś takiego , że zaczynam oglądać coś tam..i mi schodzi do późnej godziny . Robicie sobie "plan" na czas przedświąteczny ? Ja powoli robię , związany jest on głównie ze sprzątaniem..później się okaże ile z tego dam rady zrobić .
Zostawiam Was z tym utworem..
Tłumaczenie do niej tutaj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !