wtorek, 28 maja 2013

Bluzkowa poszewka na poduszkę

Wracając do tego posta 
- uszyłam jeszcze podszewkę na ziarno (wspominałam w tamtym poście , że poduszka będzie służyła do ćwiczeń Wing Tsun) 
- jest z zamkiem (hurra ! udało się wszyć bez specjalnej stopki..) 





Robię / robiłam  porządki w szafie.. u mnie w szafie to jest tak : 
- ubrania lubię mieć poskładane w "kostkę" ; dzielą się na 1.ubrania w których chodzę najczęściej , 2.ubrania w których rzadko chodzę np. zimowe , 3. ubrania , które są do przerobienia albo do wykorzystania materiału  
- po jakimś czasie i tak jest niezły bałagan..
- znalazłam bluzkę w paski i kawałek innej bluzki , szarej 
-  z bluzki w paski - obcięłam górę z ramiączkami , zwęziłam , doszyłam do niej szarą bluzkę ; 
- całość skróciłam i zrobiłam taką prowizoryczną zakładkę.. 
- na zdjęciu poduszka jest do tego za mała (powinna być prostokątna a nie kwadratowa)  , szary materiał podwinęłam.. na środku opaska co miała być z kokardką.. ale nie jest..



Deszcz i deszcz..ale ładne krople na oknie
w odbiciu widać nawet maszynę..


1 komentarz:

  1. Metamorfoza bluzki w poduchę rewelka :D No i gratuluję wszytego zamka bez użycia specjalnej stopki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze !