wtorek, 7 maja 2013

Zakładki.. (aktualizacja z 8 maja)

czyli porządek , którego mi tu brakuje..  Na razie zapoznaję się z "nowością"..




w tym poście nie mogłam dodać zdjęć.. no tak.. myślałam , że teraz dodam te zdjęcia.. i znów nie mogę - chyba mój komputer się z.. wcześniej dodawałam z innego komp.. Chyba zaraz mnie coś trafi.. !!!!!



Aktualizacja - 8 maj 
Jeeeest !! Mogę dodawać zdjęcia ! Uf.. tylko , czy następnym razem będę mogła to zrobić ? Teraz kliknęłam dodaj zdjęcie z bloga - wybrałam np. torbę , a wkleiło mi się również te , co wcześniej próbowałam dodać..

Skończyłam dzisiaj szyć torbę (wczoraj ją zaczęłam ) 
nie zrobiłam zdjęcia , bo.. byłam pewna  , że i tym razem się nie uda go dodać
ALE jutro powracam z dużą porcją zdjęć ! (mam nadzieję , że nie będzie żadnych przeszkód! )




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !