wtorek, 16 lipca 2013

Uuu..la laa..

Dostałam wyróżnienie  


od Violetty z bloga  Deqrante

bardzo mi miło i dziękuję !! 


Pytania :

Jakim jesteś typem człowieka: podróżnik czy domownik?
- domownik , ale jak jest okazja do podróży to czemu nie ? wyjdę z domu :)

Co najbardziej poprawia Ci humor?
- hm..słoneczna pogoda , udane zakupy ciuchlandowe , coś słodkiego + kawa z bitą śmietaną..

Co lubisz robić w wolnych chwilach?
- prowadzić coś w typie dziennika , robię notatki.. oglądać filmy dokumentalne..

Gonisz za modą, czy jesteś niewzruszona na nowinki?
- nie gonię ani nie jestem niewzruszona po prostu czasem śmieszy mnie ta cała moda.. nie muszę oglądać gazet , wystarczy że wyjdę na ulicę i widzę co jest modne , bo prawie każdy jest ubrany w to samo..(krój/odcień).

Jaki jest Twój ulubiony kolor / kolory?
- czarny , zieleń butelkowa , różne odcienie niebieskiego

Jaką sztukę podziwiasz bardziej: klasyczną, czy współczesną?
- żadnej nie podziwiam

Co jest Twoją "mocną stroną"?
-biała rękawiczka , dociekliwość detektywa (zarówno mocna jak i słaba strona)..

Leniwy czy aktywny relaks?
- leniwy..

Jaką wartość cenisz najbardziej w drugiej osobie?
- szczerość , punktualność

Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje?
- ..hm..

Optymista, czy realista?
- realista.. 


Myślę , że każdy zna zasady przyznawania nominacji Liebster Blog :
- przyznajemy blogu o małej ilości obserwatorów , mniej znanemu
- wybieramy 11 blogów
- zadajemy 11 pytań

Z tego względu , że niedawno też dostałam nominację i wybrałam blogi - teraz nie będę tego robiła 
wybaczcie.. 



Wróciłam do domu.. mam mało czasu , a wiele rzeczy do zrobienia..nie robię "planu" , nic nie obiecuję..sobie i innym , że coś zrobię.. będzie co będzie.. 


2 komentarze:

  1. Gratulacje , to cieszy no nie??? Buziaczek mila dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Również gratuluję :D też załapałam się na takowe wyróżnienie :) niby zwykły znaczek a bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze !