wtorek, 17 czerwca 2014

Nowy kot i kieszonkowiec i mały leniwiec..


Po prostu 
" Kot " :
- wymiary : 34 cm długości , spód 19,5 cm , łapki 13,5 cm i 23,5 cm , ogon 34 cm
- materiały :  czarny , czerwony , zielony polar , dres , materiały bawełniane
- 100 % upcykling , czyli to , co uwielbiam... 
- wypełnienie : kulka silikonowa
- nos wyszywany ręcznie 




" Kieszonkowiec " :
- wymiary : 21 cm długości , 15 cm szerokości , łapki 14 cm i 23 cm 
- wykorzystane materiały : zielony , żółty , czerwony , różowy polar , dres , filc
- wypełnienie : kulka silikonowa


A leniwcem jestem ja ! Hm..chociaż przesadzam z tą samokrytyką , bo w pracy jak tylko znajdę chwilę to szyję.. tak właśnie powstały " na raty" zabawki . Mam do wykończenia jeszcze jednego kota..i pasiaka..

Jakiś czas temu wygrałam w candy u U Are Fab notes na przepisy ! 
W komentarzu należało napisać przepis na potrawę.. u mnie to był makaron z sosem serowym 

Szkoda..że nie zrobiłam zdjęcia jak tylko otworzyłam kopertę.. był pięknie zapakowany w niebieską krepinę? ; z naklejkami (które sobie przykleiłam na pudełko z różnymi drobiazgami).. jakie było napięcie podczas odklejania , aby niczego nie naderwać.. :) W środku oczywiście notes , na pewno się przyda . Jeszcze raz bardzo dziękuję !



Niedawno dostałam nowy numer gazety " Mollie Potrafi "
:)
 


1 komentarz:

  1. Makaron z sosem serowym. O! Już wiem, co dzisiaj na obiad:D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze !