piątek, 12 grudnia 2014

Ups..prawie święta , a u mnie etui i ..

Już 3 listopada widziałam reklamy zapowiadające święta Bożego Narodzenia..
Media jak to media..pędzą jak oszalałe , żeby wszystkim oznajmić co i gdzie możemy kupić , a nawet musimy to i tamto mieć . U mnie na razie nie widać świąt , chociaż powoli zaczynam je czuć.. niektórzy  ubierają choinki.. z resztą i w pracy robimy ozdoby świąteczne ,więc bardziej dociera do mnie , że to już coraz bliżej święta...

Na razie zatrzymałam się na uzupełnieniu zaległości.. niestety tak to jest , gdy na bieżąco nie dodaje się prac.. :)

 Etui dżinsowe na telefon :
- wykorzystane materiały : dżins z resztek , czarny gruby filc , ocieplina (szlafrok z sh)
- wymiary  prawdopodobnie 11/10 cm








Króliczka :
- wykorzystane materiały : polary (różowy , 2 fiolety , różowy w paski , żółty) , filc biały
 i czarny , różowa niż do wyszycia noska
- zabawka średniej wielkości , niestety nie zdążyłam zmierzyć


- zrobiona dla sąsiadki , dla jej prawnuczki !




2 komentarze:

  1. Zatkało mnie przy ocieplinie do etui - pomysł genialny w swojej prostocie :D A u króliczki najbardziej podoba mi się ogonek, hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A..jest ocieplina , bo przyszły właściciel sobie zażyczył aby tel. się nie zniszczył . Dodatkowo jest po jednej stronie wszyta plastikowa płytka (w miejscu ekranu) :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze !