poniedziałek, 24 września 2012

"Say my name And every color illuminates..."

W poprzednim tygodniu włączyłam tv .. żeby mieć towarzystwo przy śniadaniu :) szukałam czegoś pozytywnego . Wiadomości - jak się tego wszystkiego słucha ( na pewno wszystkiego nie mówią jeśli chodzi o morderstwa i porwania) to można zgłupieć . Chcę obejrzeć serial (zapychacz czasu)..najpierw muszę poczekać z 15 min zanim się zacznie - ah..te reklamy.. , chwilę obejrzę - znów reklamy . Wieczorem to zawsze przysypiam na reklamie , bo ile można czekać ?
Reklamy są dla głupich ludzi..wszystko takie wyrysowane , idealne - nie realne .
W końcu pomyślałam - to posłucham muzyki , bo nie wzięłam mp3. Viva.. - gówno . Jakieś techno-coś z lalkami barbi i kenami w roli głównej , wygibasy..sylikony zamiast normalnych piersi . nie no..na prawdę można oszaleć ! Nawet dobrej muzyki nie potrafią wyemitować ! W końcu trafiłam na tv4 (?) był muzyczny program ! Myślę sobie..łał...ciekawie , czy to takie samo gówno co tam w v..  Zaskoczył mnie pozytywnie ! Muzyka , którą da się wysłuchać i teledyski nawet ciekawe..


(nie wiem co zrobić z linkami , żeby było widać okno z youtube ?)

Pewnie to jest wam znane.. ale rzadko słucham radia , zazwyczaj o jakiś "nowościach" dowiaduję się z innych źródeł .
Najbardziej lubię ten drugi utwór :)  Florence + The Maschine - Spectrum

źródło : http://www.eksmagazyn.pl/wazny-temat/ekscentryczna-bohaterka/czarodziejka-florence-welch/

Jej włosy..ah :) może kiedyś zaszaleję z tym kolorem...(co w teledysku) ostatnio mnie kusiło , ale opanowałam się i wzięłam ten co zawsze..miedziany . Zachwycam się baletem .


Nie jestem zadowolona z dzisiejszego dnia , nie za wiele zrobiłam . Mam za duże wymagania co do siebie - muszę nad tym popracować :) Jutro będzie lepiej :)

Dobrej nocy....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !