środa, 10 października 2012

Torbowo (beżowa , paski , wersja męska)


Tak jak wczoraj pisałam - postaram się dodać coś nowego (zaległe zdjęcia itp itd) .


Zrobiłam w sumie 3 nowe torby :) Z których jestem..dumna ! 

Beżowa  :
- zrobiona ze spodni beżowych jakiejś nawet dobrej marki
- kupione w sh
- krótkie paski : niebieski dżins (spodnie) też sztukowany, materiał "kolorowy" z sh
- długi pasek na ramię : z braku materiału.. musiałam kombinować :) dlatego pasek  zrobiony są z materiału z  dołu nogawek (przez to są znaki po szwie , którego rozprułam) sztukowany 3 razy , druga strona to niebieski dżins  też ze spodni
- podszewka : materiał w kwiaty - zasłonka , są dwie kieszonki
- na zewnątrz też są dwie kieszonki z "kolorowego" materiału (sh)











Paskowa :
- zrobiona z dżinsu w paski  (spodnie)
- krótkie paski
W ogóle paski : teraz robię że z jednej strony jest np. dżins a z drugiej strony jakiś fajny , ciekawy materiał , żeby nie było nudno .
tak..więc paski : z jednej strony niebieski dżins ,  a z drugiej materiał zielony w małe białe kropki
- długie paski wykonane tak samo 
- kieszonki czerwone (spódnica)
- podszewka : też ten sam materiał (od babci)  co na paskach , w środku  dwie czerwone kieszonki (spódnica)








W wersji męskiej : 
- zrobiona z bardzo dobrych spodni dżinsowych (aż szkoda , że nie mogłam się w nie wcisnąć :) )
- wymiary  ok  37/37 cm
- na zewnątrz dwie kieszonki : po jednej stronie większa , po drugiej mniejsza , czerwony
 materiał - resztki ze spódnicy kupionej w sh ( była super , posłużyła na kilka innych kieszonek) , wstawka w kratkę - z koszuli , którą znalazłam na strychu 
- krótkie paski bardzo sztywne : kombinowałam i zrobiłam je ze spódnicy , wstawki : spodnie w kratkę ( też ze zbioru strychowego - post z 30 września)
- pasek na ramię : z dżinsowych spodni , wstawka w kratkę : spodnie
- podszewka : zielony materiał od babci
- w środku cztery kieszonki , 1 - czerwona , dwie czerwone z wstawką kratki z koszuli :) , czwarta : w  kratkę z koszuli , czarny guzik










1 komentarz:

  1. Ooo widzę tu materiałowy recykling ;D
    uwielbiam takie wykorzystanie wszelkich walających się 'szmatek' :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze !