piątek, 16 listopada 2012

Niespo...

Los sprawia różne niespodzianki..niektóre sprawiają nam radość , niektóre..wręcz odwrotnie..
.. - dokładnie tydzień temu  9 listopada musiałam mieć operację .
Dzień przed udaniem się do szpitala pisałam tutaj , żeby się tylko tam nie zanudzić..miałam mieć tylko podawane leki i wypoczywać , a wyszło co innego .
Powoli wracam do zdrowia...
Krokodyl nadal czeka na oczy..teraz sama jestem jak krokodyl po wkłuciach - wenflonach..
Heh...
Teraz tylko herbatka i odpoczynek , ale nie myślcie sobie , że nie zaglądam do was na blog - zaglądam tylko nie zawsze komentuję .






1 komentarz:

  1. wracaj, wracaj, ja ciągle czekam na tego krokodylka ;D i mam nadzieję, że teraz będziesz miała spooooooooorą przerwę od szpitali ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze !