wtorek, 11 grudnia 2012

Gwiazdy na niebie... ah

Wczorajsza zapowiedź..
naszło mnie również na gwiazdki , bardzo ładne widziałam u Anity... takie papierowe..mm..


ale chciałam wykorzystać starą dziecięcą bluzkę znalezioną hm..na strychu.. tyle z niej zostało


uszyłam 5 gwiazdek... dokładnie 3 - ośmioramienne i dwie sześcioramienne..


ale dzisiaj..tylko jedną wypełniłam.. bo dostałam fazę na śnieżynki !! siedziałam , składałam , obcinałam pasek (bo niestety nie mam karteczek-kwadrat) , składałam , obcinałam.. wycinałam ! i jakie cuda wychodziły , aż się zdziwiłam . Bardzo fajna zabawa.. jutro jak je wyprasuję to dodam może jakieś zdjęcia .


na razie tylko jedna gwiazdka na drzewku szczęścia , które czeka metamorfoza ! (ubranko świąteczne) , mam tylko nadzieję , że po tym eksperymencie drzewko będzie całe :)

do jutra !!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !