poniedziałek, 28 stycznia 2013

Hu hu ha - zima nadal trwa..

a dzisiaj wyjątkowo jakoś nie mogę się doczekać wiosny . Nawet ! miałam chęć ! Uwaga.. i przerobiłam dwie bluzki . Wiem..że niezbyt dokładnie , tam krzywo..itp ale to moje pierwsze kroki w "ubraniach" .

Różowa bluzka z krótkimi rękawami , taka dłuższa.. tę zmieniłam najbardziej..



bo ma z przodu przebarwienie , nosiłam ją i nawet o tym nie wiedziałam ! a z tyłu ma kilka dziurek..





na początku obcięłam rękawki do szwu , szkoda było tak ładnego overloczka




 obcięłam dół bluzki (do pierwszej dziurki) , 
założyłam i przeszyłam 
 z materiału z rękawków powycinałam małe serduszka , a z dołu bluzki - większe s. , przyfastrygowałam - przeszyłam na maszynie , 
w "dekolt" też wszyłam pasek materiału z dołu bluzki




ale jeszcze zostały mi trzy serduszka , więc przyszyłam jedno z przodu i dwa z tyłu 
wyprułam metkę
z tyłu kolejne dwa



bluzka pomarańczowa  , w niej tylko obcięte rękawki





coś na ząb nr2
Przepis : ciasto francuskie , jabłka , cynamon , cukier waniliowy 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !