piątek, 8 marca 2013

Łał..gazeta !

Natchniona waszymi postami , w których pokazujecie to , co macie zamiar uszyć.. zakupiłam Burdę ! Już długo o niej  myślałam.. Chcę sobie coś uszyć..spróbować..  Na razie zapoznaję się z gazetą , podobają mi się jej cienkie karteczki z opisami jak szyć.. ale te wykroje - boję się ich , tyle kreseczek.. pogubić się można :) Mam pytanie - jaki powinien być papier do wykrojów ? Pomyślałam o papierze śniadaniowym - czasem zdarza się taki duży.. hm..


to mi się podoba !
sukienka 118 (po prawej) i suknia ślubna 112 
A o co chodzi z rozmiarem 17-21 ? 


elegancki duet.. wspaniały ten żakiecik


kamizelka  136


sukienka 110


a tutaj - spodnie 110 

podoba mi się cały zestaw : top 128 B , spodnie 127
:) 


jak spojrzałam na to zdjęcie to od razu spodobała mi się  ta spódnica

ALE fajny pomysł z tymi marchewkami ! ..


.. i  z torbą.. 


a na deser.. delikatne ciasteczka





ale..po co ta zima dzisiaj "przyszła" , to ma być taki prezent na Dzień Kobiet ? 
A właśnie Kobietki - Wszystkiego Najlepszego !

2 komentarze:

  1. Nie dasz rady wyciąć na papierze śniadaniowym wykroju jak będziesz musiała go sklejac to ciebie szał ogarnie, czasem to są duże elementy. Najlepiej kup sobie kalkę w sklepie papierniczym, a potem odbij wykrój na gazecie rzeczpospolita (najtaniej ale nie zawsze wygodnie). Można jeszcze kupić arkusze szarego papieru w sklepie papierniczym.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam papieru śniadaniowego :) jak elementy sa niewielkie to wystarczy. gorzej ze spodniami, ale to się skleja dwa i już :) wydaje mi się, że te rozmiary to do niskich kobitek są :) gdzieś tam tabelka w środku powinna być. Zazdroszczę tego numeru, bo jam gapa i już nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze !