piątek, 8 marca 2013

Torba z ociepliną (dużo zdjęć) aktualizacja z 11 marca

Aktualizacja z 21.05.2013r - jakiś czas temu wystąpił u mnie problem z dodawaniem zdjęć (być może przekroczyłam jakiś limit o którym nie miałam pojęcia) , z tego względu zmniejszam zdjęcia..

Kliknij na zdjęcie - powiększy się :)

Nareszcie ! (wczoraj)  Zaczęłam ją szyć..wyleżała się bardzo długo , aż w końcu nadszedł jej czas :)

Dla zainteresowanych DIY od środka pracy :

- na samym początku obcięłam od spodni nogawki 
- przyszyłam kieszonki (są od spódnicy dlatego nie musiałam robić dziurek na guziki)
- wycięłam materiał na podszewkę i kieszonki
- przyszyłam kieszonki do podszewki 
- wycięłam odpowiednie formy ociepliny i przyfastrygowałam ją do dżinsu..oj z tym to się schodzi.. :)




 - przypięłam szpilkami jedną stronę do paska , zszyłam a później kolejną część..



- spięłam szpilkami jedną stronę z paskiem i zszyłam , to samo zrobiłam z drugą częścią






- dzisiaj zamierzam ją skończyć :)

Aktualizacja : torby nie ukończyłam na czas , ale nic się nie stało (w końcu nikomu ręki nie urwało)

- przeszyłam jeszcze raz po szwie
- wyprułam fastrygę


- przeszyłam blisko brzegu , żeby ocieplina się nie..poruszała..? wygodniej będzie materiał podwinąć..



- do środka wkładam podszewkę , przymierzam 


- teraz przyszła pora na paski do trzymania i długi pasek na ramię
- krótkie paski przykładam do torby sprawdzam długość , to samo robię z długim paskiem - tu akurat nie miałam odp. i musiałam doszyć dwa 



- ciąg dalszy nastąpi
!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !