wtorek, 5 marca 2013

Moja maszyna

Zakłady Metalowe  Łucznik
Im. Gen. Waltera - Radom 
Made in Poland 


Jak to dobrze jest przeczytać , że coś jest zrobione w Polsce , a nie w Chinach.. Uf.. teraz jest z tym ciężko , na co nie spojrzę to Made in China.. Na ubrania już nawet nie ma co patrzeć -  Indie , Pakistan.. itp dlatego ! Warto korzystać z tego co już posiadamy :) Przerabiać ubrania , recyklingować . Podziwiam dziewczyny , które szyją ubrania od podstaw  . Sama jestem na etapie skracania , zwężania.. ale zaczyna mi się to podobać.. to nie jest takie trudne jak myślałam :)
Łucznik jeszcze daje rade , na razie nie myślę o nowej maszynie (brak wystarczającej ilości pieniędzy) .Mam innego Łucznika 834 Basia , który nadaje się..nie wiem do czego.. jeszcze nie miałam odwagi na niej szyć po wymianie części.. Ale bardziej zastanawiam się nad sprzedażą.. jest za słaba na moje szycie .








2 komentarze:

  1. Bardzo lubię tę maszynę. Solidna, prosta w obsłudze, daje radę wszystkiemu. Należy jednak do mojej mamy, która ją chołubi i
    regularnie konserwuje.
    Mnie dostał się póżniejszy Łucznik, z lat wybitnie kryzysowych - dałam sobie spokój z naprawami i kupiłam nową.
    Ale o ten model warto dbać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację - trzeba konserwować.. moja już zaczyna rdzewieć.. wg mnie nie daje radę wszystkiemu - zazwyczaj zszywam dżinsy.. i jeśli jest za dużo materiału to pod stopkę nie wejdzie :) potrzebuję maszyny z..wyższą stopką..hm..nie wiem , czy takie są..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze !