poniedziałek, 4 marca 2013

Mechacenie się - zmora swetrów

Kto to lubi ? Raczej nikt , gdy na nowym swetrze po jednym lub dwóch praniach pojawiają się małe kuleczki.. jak je usunąć ? Kiedyś słyszałam , że maszynką do golenia (się) , ale zawsze się bałam , że zrobię dziurę.. Od jakiegoś czasu mam małą maszynkę (zasilana tylko na baterie)  do golenia ubrań , a od niedawna big maszynkę (jej plus - ma podłączenie do sieci (akumulator) oraz na baterie :


zmechacony sweter





ogolony :) prawie jak nowy 




Aktualizacjaz 05.03. :
Wiadomo , że w 100% nie usunie się tych kłaczków - trochę je widać , ale już lepsze to niż cały zakłaczony :) Dzisiaj ogoliłam swój sweter :

Przed




Po


2 komentarze:

  1. A ile czasu zajmuje takie ogolenie swetra? Zawsze brakowało mi cierpliwości, by to zrobić porządnie :P Maszynka rodziców trochę hałasuje i szybko się zniechęcam :P
    Pozdrawiam :)

    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czasie zapomniałam napisać - zapomniałam zmierzyć :) heh.. ale następnym razem to zrobię i napiszę :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze !