poniedziałek, 11 marca 2013

Odkrycie roku /pasta , czyli sobota 9 marzec

Ratuję paprotki - myję podstawkę pod doniczkę..który to rok.. ? 
Zakłady Wyrobów Sztucznych w Świdniku 
Powracam do starych rzeczy..już mam dość chińszczyzny.. 


Pasta z  zielonej soczewicy 
- 300 g zielonej soczewicy
- 7 suszonych pomidorów w oliwie
- 2 łyżki oliwy
- 5 świeżych listków bazylii
- 2 ząbki czosnku
- sól
- pieprz

Soczewicy zrobiło się jakoś bardzo dużo.. pomidory dałam wszystkie ze słoiczka.. tylko ile ich było ? ups.. ale w takiej ilości soczewicy to mało je czuć . Oliwę dałam od pomidorów , bazylię suszoną , ze 4 ząbki czosnku i.. po wielokrotnym próbowaniu.. dodałam jeszcze słodkiej papryki w proszku i papryki chili . Na zdjęciu w gazetce pasta jest czerwona.. 


a u mnie wyszła taka..breja heh , ale jaka dobra.. jadłam łyżkami


Przepis pochodzi z gazetki "Kuchnia i kropka , Dania na Wielki Post ) nr 10/2013 , jest to magazyn bezpłatny w gazecie z programem (w Biedronce) .

Smacznego !

Zapomniałabym jeszcze o pysznym pierniku/murzynku , ma bardzo prosty przepis - jakby ktoś był chętny to napiszę :) 

robiła mama :)


Zrobiłam jeszcze poszewkę na poduszkę z tego materiału , ale nie zrobiłam zdjęcia (może kiedyś dodam)..brak baterii..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !