czwartek, 14 marca 2013

Torba z ociepliną /ciąg dalszy nastąpił (DIY)



Stwierdziłam  , że dodam to w nowym poście , bo tamten może okazać się za długi.. 
Jeśli ktoś jest ciekawy poprzedniej "części" to zapraszam   TUTAJ  .

- na czym to skończyłam..aach tak -  podwinęłam u góry materiał  i przeszyłam


- przygotowałam materiały na paski (wcześniej dżins Wam pokazałam) , robię tak , że z jednej strony dżins a z drugiej jakiś "kolorowy" materiał 



- po dopasowaniu w końcu przyszywam..


- jak jest za dużo materiału to przycinam..



- w długim pasku musiałam doszyć materiał z podszewki..zabrakło czerwonego 


 - przyszywam paski jak najbliżej brzegu , później fastryguję podszewkę i przyszywam..
- maszyna jakoś dała radę ! strata : jedna igła złamana :)


- przyznam , że znalazłam nić idealną , nie odróżnia się bardzo od dżinsu 


- zazwyczaj paski mam dłuższe , po przyszyciu wyrównuję je do ociepliny

i...gotowe :









Dane torby :
wykonana w całości z niepotrzebnych (wg innych dla mnie bardzo cenne)  materiałów - upcykling
- szerokość : 37 cm plus 9,5 cm w porywach do 10 cm pasek boczny
- długość paska : 28 cm
- długość paska na ramię : 98 cm 
- kieszonki ; jedna ma 13,3 cm szer i 14 cm dł ; druga 19,5 cm szer i 14,5 cm dł 
- w podszewce ma 4 kieszonki 

3 komentarze:

  1. Jestem pelna podziwu:) Fantastycznie Ci to wyszlo! A na marginesie-chyba mamy takie same maszyny do szycia? Jaki masz model? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) A..dziękuję :) Łucznik..466 - tylko taką nazwę widzę :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze !