sobota, 18 maja 2013

Prognoza pogody / aktualizacja z 20 maja


która się nie sprawdza - podobno miały być burze w całej Polsce...

Jak widzicie udało mi się dodać jedno zdjęcie i na tym koniec.. eh..
w przyszłym tyg będę u siebie , więc maszyna pójdzie w ruch ! Pewnie zrobię sporo zdjęć..hm..ale czy będę mogła je dodać..sprawa niepewna..

Wróciłam.. :)
Dzisiaj sprawy porządkowe - trochę prania ciuchów z sh.. kupiłam kilka ciekawych materiałów (pidżam) , pomyślałam , że je wezmę..bo jakbym chciała kupić coś innego np. zasłonę to jest ona duża  i zarazem ciężka..i mam tylko jeden wzór.. a tak to wzięłam fajne pidżamy - bawełna , jak nowe i bardzo ładne wzorki (groszki, kropeczki) . Jutro zrobię zdjęcia , może uda się je dodać..
Zmieniłam trochę/troszeczkę wygląd  bloga..oglądałam maszyny do szycia..hm..chętnie bym jakąś kupiła - nawet napisałam do Sprzedającej , jeśli odpisze na moje pytania to się zastanowię :)

ciasteczka pieguski 


zdjęcie udało mi się dodać poprzez Picasę..
Może ktoś wie jak wykasować zdjęcia z albumu ? czy muszę pojedynczo wchodzić w posty i tam usuwać.. ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !