niedziela, 13 października 2013

Skarpecioszek mały tutorial / aktu

Ostatnio ciężko mi się cokolwiek szyje.. tylko dlaczego..? czy ma na to wpływ pogoda , nastrój..a może brak pracowni , wszystko i nic na całym biurku.. 

Jakiś czas temu znalazłam parę skarpetek , w których już nie zamierzałam chodzić..
postanowiłam zrobić z nich prostą zabawkę 


...

(to właśnie od takiego skarpeciaka przyszedł pomysł na zrobienie  swoich dziwolągów
pomysł na zrobienie takiego króliczka znalazłam już..bardzo dawno temu , teraz nie mogę odnaleźć tej strony ; w swoich mam zmienione proporcje i formę ) 

ale znalazłam inne :
- ten najbardziej podobny ale to wszystko zależy od wypchania , ile i czym 
- najfajniejszy , pomysłowe oczy 


Potrzebne nam są : 
- jedna para skarpetek
- biały i czarny filc (ja użyłam zielonego , bo jest czarna skarpetka)
- nić do wyszywania noska lub filc
- maszyna do szycia :)


- użyłam takich skarpetek


( gdyby były z innego materiału to bym mogła zrobić dłuższe łapki , ale wyszło inaczej..powyżej pięty jest gumka na której połamałam igłę , ciężko się to szyło.. )

-  skarpetkę przekręcamy na lewą stronę
- rysujemy dwa uszka tak jak na zdjęciu , zszywany
- na dole rysujemy podobnie jak uszy - łapki , zszywamy
- z drugiej skarpetki robimy górne łapki 
- ! można użyć innej skarpetki bądź materiału na górne łapki dzięki temu z drugiej skarpetki można zrobić całego króliczka = z jednej pary skarpetek dwa króliczki !


- przekręcamy wszystkie elementy na prawą stronę
- wypełniamy ( tym , co macie..czy to watolina , kulka silikonowa . nie polecam waty)
- przyszywamy ręcznie górne łapki , oczy , nos 
i zabawka gotowa !  


- materiały : oczy z filcu , skarpetki
- łapki przyszywane ręcznie ściegiem krytym
- wypełnienie kulka silikonowa dzięki niej Skarpecioszek jest bardzo mięciutki.. 
- długość 37 cm
- nosek wyszywany ręcznie czerwoną nicią

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze !