czwartek, 19 grudnia 2013

Duża torba z dżinsu (jeansu) 100% bawełna

Czy macie czasem coś takiego , że coś się samo nie chce zrobić.. ? a może raczej nie chce , żeby zostało zrobione/uszyte.. ?

Miałam tak z tą torbą..najpierw nie szło mi zszycie dołu (dużo materiału , gruby) gimnastykowałam się..ledwo co widziałam igłę.. za chwilę się złamała..  później zszycie  długiego paska.. następnie uszycie krótkich pasków (rączek), nie udały się.. źle się szyło.. jakieś zmarszczki się robiły.. zdenerwowałam się i uszyłam z nich podkładkę pod kubek.. później znów ten suwak , dwa razy odpruwałam.. podszewka też płatała figle.. 
ale w końcu się udało.. 
nie jestem do końca zadowolona , ale ja już taka jestem - trudno mnie zadowolić.. 


Duża torba :
- użyte materiały : duża spódnica dżinsowa , sukienka w kropki 100 % bawełna (podszewka) , 
suwak , 1000% cierpliwości...
- maszyna Łucznik 466

- po lewej spódnica a na niej  moja torba do przymiarki , ta torba wyszła trochę większa od mojej


- w trakcie szycia..


- o dziwo równe ściegi..


 ...



<-----  dalej reszta zdjęć
- zbliżenia na paski


- nie obyło się bez  takich..zaszewek , podszewka wyszła większa i to mnie wcale nie zdziwiło , bo wolę zrobić większą niż ma być później za mała.. wtedy cierpliwość by zniknęła..


- suwak.. w niektórych miejscach przeszyłam ręcznie ..w sumie to nie jest na okrętkę.. jak ktoś wie jak to się nazywa to niech napisze , pod spodem zbliżenia 


- podszewka czerwona w białe kropki 
- dwie kieszonki 



- wymiary torby :
 góra ok. 41,5 cm / bok ok. 45,5 cm / spód ok. 45 cm 
- dodatkowo zrobiłam "tajną" kieszeń





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !