czwartek, 23 kwietnia 2015

Powrót..

Po cichu wracam..
Na prawdę nie wiem dlaczego ten czas tak szybko mija ! ...

Już mamy wiosnę..


Jeszcze w zimie zapowiadałam , że nauczyłam się czegoś nowego -  chodziło o szydełkowanie.. kiedyś nauczyła mnie tego babcia , jakiś czas temu sobie to przypomniałam z pomocą pewnej Pani .
Robię proste wzory , o ile to można nazwać wzorami..głownie są to
"okrąglaki" , czyli tak jakby chodniczki na krzesła . 

Najpierw zacznę od Słonika/Słoniczki , dawno nie robiłam od początku do końca zabawki.. projektowanie dużo czasu mi nie zajęło , w sumie 1 dzień..z czego 6 projektów rozrysowałam na kartkach A3.
Z tego wybrałam jeden , który zrobiłam na 
akcję Fundacji "Słonie na balkonie" . Samo szycie zajęło mi sporo czasu , chyba za bardzo się z tym pieściłam..zawsze staram się bardzo dokładnie robić..

Słoniczka
- materiały : bawełna (motyle jako pidżama) , polar , dżins
- wypełnienie : kulka silikonowa
- oczy : wyszyte
- wzór własny




Szydełkowanie..
- zdjęcia z tel. więc wybaczcie za jakość


- serwetka pod kubek..






- okrąglak..



- teraz robię czwarty , w przyszłym tyg. uzupełnię zdjęcia 

Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !