piątek, 29 maja 2015

Widzę , że nie widzę...

żeby ktoś tu zaglądał..ale w sumie nie dziwię się.. nudy u mnie jak jasna cholera.. 
Miałam dodawać "nowości" a tymczasem ostatnio byłam  23 kwietnia.. jakaś masakra.. ale takie życie.. już zastanawiałam się , czy jest sens kontynuowania prowadzenia tego miejsca.. bo im rzadziej się tu pisze , tym trudniej powrócić do systematyczności.. 

Po poprzednim Słoniu zrobiłam kolejnego...
 
Polarek : 
- wykorzystane materiały : polar
- wypełnienie : kulka silikonowa
- oczy wyszywane ręcznie 
*kliknij w zdjęcie a ono się powiększy





Jakiś czas temu... uszyłam poduszkę dla koleżanki... :) 
 
Poduszka ciążowa :
- nie taka zwkła poduszka... wymiary : 160 cm długości , 40 cm szerokości 
- na końcach  troczki do związania
- wykorzystany materiał : pstrokata bawełna

- jako "wałek" służy do spania , bardzo wygodna...
- po związaniu poduszka ma służyć do karmienia , a jak dziecko  podrośnie to po uformowaniu poduszki można je włożyć do środka . Jak będzie to czas pokaże . Na razie to  gdybanie , ale jeśli macie podobną poduszkę to możecie napisać , czy to gdybanie się sprawdzi ? :) 


-  zdjęcie z bliska na troczki i ścieg kryty
 (troczki przyszywane ręcznie..a dlaczego.. bo zapomniałam zrobić tego na maszynie)


Tutaj jest dawny post , w którym pokazałam poduszkę
 tzw. poporodową , u mnie nazwana pączkiem :)

Dziękuję za uwagę !

1 komentarz:

  1. Jesteśmy, jesteśmy! I czytamy! :) Widzisz, ja po roku nieobecności przypełzłam na blogspota, wiem o co chodzi z tą systematycznością.. ale musimy dać radę :) Słonik pierwszorzędny! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze !