czwartek, 30 lipca 2015

Porządki w biżuterii....

Piszę od razu , że  Ameryki nie odkryłam.. do uporządkowania biżuterii , błyskotek większość dziewczyn używa  specjalnych kuferków do tego przeznaczonych , albo same robią takie
kuferki , a raczej wkłady do niego . Na taki wkład używa się gąbki pokrytej materiałem .
U mnie coś takiego nie zdałoby egzaminu , bo mam mało pierścionków (a na to chyba głownie to jest) , mam tylko kilka obrączek... Co innego można używać.. to np. taki wieszaczek ozdobny na wiszące kolczyki , korale itp itd.

To mój bałagan , jakieś bransoletki drewniane już złożyłam do kuferka , zostało tylko uporządkować kolczyki i zrobić na nie karteczki - takie jak po prawej strony z niebieskimi kolczykami...


Tak wyglądają kolczyki już na karteczkach...
- pokazuję moje ulubione.. fiolet z różnymi odcieniami...



Granatowo..w różnych odcieniach... zależy od światła.. są ekstra..



 Kolczyki różyczki , ręcznie robione..

A do zrobienia "porządku"  potrzebne są :
- tekturki od rajstop
- linijka
- ołówek
- igła..

Nie piszę jak to zrobić , bo to jest już pewnie jasne.. kolczyki wyglądają wtedy tak jak w czasie zakupu..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !