czwartek, 18 czerwca 2015

!

Uwielbiam swoją pracę..!

A tak poza tym to chwilowo mam zdecydowanie brak "weny" , żeby nie pisać chęci.. na szycie.
 i zajmuję się czymś innym - a mianowicie wyszywam... 
Mam zaprojektowaną taką jedną rzecz , ale dopiero pod koniec lipca będę mogła ją pokazać.
(prezent dla koleżanki..która może tu zajrzeć..)

Żeby nie było tu tak pusto to pokażę Wam jaki styl wyszywania mi się podoba.. przeglądając w internecie zdjęcia natknęłam się na tego bloga :)

To tylko jedna praca.. czy nieprawdaż , że dziewczyna ma talent.. Przejrzałabym wszystkie posty , ale niestety już oczy odmawiają posłuszeństwa..musiałabym sobie zaaplikować zapałki hihi...
Po obejrzeniu jej prac.. już nie uważam , że to , co wyszyłam jest fajne...



Zapraszam do odwiedzenia jej bloga..szkoda tylko , że ostatni wpis jest z 1.07.2013 r.....

1 komentarz:

  1. ładne. będę zaglądać, lubię podziwiać cudze hafty - moje zwykle mi się nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze !