wtorek, 25 września 2012

Odmawiają posłuszeństwa..

a kto.. ? Moja Basia Łucznik (nowa-plastik-fantastik) i Łucznik stary...  nie działają.. pewnie będę musiała oddać do naprawy.. więc z szyciowych postów (może-raczej)  nie będzie .
Ale nie będę siedziała z założonymi nogami :D  Od jutra ! Zaczynam radykalne porządki
w pokoju , we wszystkich zakamarkach..ubraniach..butach..itp . Sporo ubrań już od dłuższego czasu miałam  w planie wystawić do sprzedania . To jest ten czas . Poza tym zacznę robić na drutach .
Druty..druty...nie pamiętam kto mnie nauczył na nich robić...chyba babcia . a mama zazwyczaj mi przerabiała rządek , bo za ciasno robiłam , aż trudno było wcisnąć drut.. jak to robiłam - nie mam pojęcia . Po prostu mam talent :) NIE  tylko w pokoju zrobię porządek - w głowie również i na głowie..zajdą zmiany..
Przez jakiś czas mnie nie będzie .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !