niedziela, 6 stycznia 2013

AKCJA ! AKCJA !

AKCJA "Uszyj Jasia" znajduje się na blogu EKO(nomiczne)Ubranka , dowiedziałam się o niej na blogu LolaJoo :)

Poszukam odpowiednich materiałów...i myślę , że wezmę w niej udział ! Uszyję tyle ile się da..bo wiem jak ważne są poszewki na poduszki - Jaśki . Miałam praktyki w szpitalu , w moim mieście..bardzo ciekawie było "opiekować się" maluchami . To było dla mnie nowe doświadczenie , bo nie mam dzieci , ani w mojej rodzinie nie ma nikt  małych dzieci..
Poszewki w tym szpitalu to jakaś masakra..za duże - a poduszki małe , dziurawe..po prostu koszmar i to nie tylko na Oddziale Pediatrycznym , bo  to samo jest na Oddziale Internistyczno- Kardiologicznym "A" i "B".. i pewnie na innych oddziałach również..

jasno-różowe jakiś czas temu uszyte ze starego prześcieradła , większe białe - zmniejszone

1 komentarz:

  1. Cześć, bardzo dziękuję za posta! Słuchaj, a może rozszerzymy akcję do innych szpitali? Jak nazywa się ten, w którym Ty byłaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze !