poniedziałek, 21 stycznia 2013

Czyżby...stukot maszyny.. ?

Wróciłam.. czuję wenę i nawet chęć , żeby coś uszyć..

Nawet powinnam to zrobić , bo :
- nim się obejrzę   to minie miesiąc ...a w styczniu miałam uszyć sukienkę i pomalować paznokcie na żółty kolor (pomysł na kalendarz od LolaJoo) . Ale to sobie zmieniłam , bo jeszcze nie szyłam ubrań..więc raczej przerobię sukienkę :) a kolor lakieru to jasny róż .
- mam uszyć kapturki na dzbanki , w tym celu odwiedziłam dzisiaj lumpeks :D i znalazłam ciekawe materiały , ale także chustę na siebie i dżinsy(1zł) na torby .
- moje postanowienie na ten rok to przerobienie ubrań , które na to czekają kilka miesięcy lub nawet lat..trzeba się sprężyć

 Jak wiecie  - dzisiaj Dzień Babci..jakoś nie jestem przekonana do tego "święta" , wręcz mnie denerwuje . Ktoś sobie kiedyś coś wymyślił i trzeba to robić.. a może ja mam inny pomysł ? Może ten dzień wg mnie jest kiedyś tam , nawet w innym miesiącu.. ? Uważam , że lepiej dostać coś niespodziewanie bez okazji :) niż w tym oklepanym dniu..

Aktualizacja :
warte obejrzenia - nie tylko dla nastolatek :)
aż ściska w gardle - 16letnia mama

Przez cały czas nadrabiałam blogowe zaległości , wchodziłam na wasze blogi , czytałam , oglądałam..zostawiłam komentarze..
Jutro szycie

Pa

1 komentarz:

  1. Mam podobne plany :) mianowicie też planuję przerobić w tym roku wszystkie ubrania, które pochomikowałam w różnych miejscach w domu, a także te, które są u rodziców na strychu :D
    Aktualizacja:
    Wzruszyłam się mimo że już oglądałam kiedyś ten film.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze !