środa, 9 stycznia 2013

I jest !

Kosmetyczka - na szybko , bo już późna godzina..a jutro wyjeżdżam.. chciałam jeszcze to dodać zanim wyjadę , bo jestem dumna z siebie - uszyłam kosmetyczkę ! zawsze mi jej brakowało.. mam dwie inne kosmetyczki , ale one są za duże..nie wyjeżdżam na nie wiem ile czasu.. z resztą w mieszkaniu mam kilka kosmetyków więc ze sobą biorę odrobinę .
Oto ona :







Wiem , że nie jest idealna.. krzywa.. w ogóle to miało inaczej wyglądać , ale była robiona trochę spontanicznie .. nie wiedziałam , że tak szybko będę mogła  ulotnić się z domu :)
Na początku miała być na rzepy..ale wyszło inaczej .
Wykonana z trzech kawałków dżinsu , materiał w kropki - od cioci , suwak..chyba odpruty z jakiejś spódnicy..

Wszystkich odwiedzających pozdrawiam serdecznie - jeśli podajecie swoje adresy - na pewno zajrzę w wolnej chwili !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !