czwartek, 17 kwietnia 2014

Przypominajka , czyli co kiedyś zrobiłam i moje stwierdzenia na ten temat

...

Przed świętami chciałam zrobić pisanki..patchworkowe , niestety to , co wydawało się być proste okazało się dla mnie trudne.. za trudne , za bardzo skomplikowane.. Pisanek nie zrobiłam.. 

  Teraz jestem w trakcie kończenia / wykańczania kotów.. ale zdjęcia zrobię dopiero po świętach..napiszę również jak to jajko sprawiło , że się zdenerwowałam:)

Tymczasem małe przypomnienie : 

Torba duża  zrobiona na zamówienie 
- tak jak pisałam w poście - ona po prostu nie chciała się zrobić ! nie chciała być zrobiona ! ale jak już w końcu została zrobiona i oddana , a właścicielka podobno zadowolona , satysfakcja 100%..

Zabawki  - rodzina glonojadów, jestem z nich zadowolona !

Aukcja prac w Liceum Plastycznym , przy okazji mój dyplom..wspomnienie starych czasów.. 


Widzę Cię , czyli poduszkowiec . Po czasie stwierdzam , że to było dobre ! ale zrobiłam tylko jedną..może czas na całą serię.. ?

Rybka - etui na klucze , teraz jak się temu przyjrzałam to stwierdziłam , że inaczej bym to zrobiła.. hm.. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze !